Maaltijden

Onze school beschikt over een schoolrestaurant.

Er is mogelijkheid om een warme maaltijd te bekomen of om een meegebracht lunchpakket op te eten. De warme maaltijden worden bereid door de firma Agape.

In het schoolrestaurant

Maandelijks ontvangt u een mail met formulier waarop u invult wat het kind mag “verbruiken” (soep of warme maaltijd).
Op basis van deze gegevens wordt maandelijks een factuur opgemaakt. Bij het niet tijdig betalen van de factuur zullen wij genoodzaakt zijn geen maaltijden noch soep te verschaffen.

PRIJZEN:

Warme maaltijd kleuters € 4,40
Warme maaltijd lagere school € 4,80
Soep € 0,90

Uiteraard mag van thuis een drankje (geen suikerhoudende drankjes!) meegegeven worden. Een goed afsluitbare drinkbus of drinkbeker is verplicht!

Het lunchpakket dient in een brooddoos meegebracht te worden!
Opdat wij onze leerlingen milieubewust willen maken, wordt uiteraard het gebruik van aluminiumfolie uit de school geweerd en bijgevolg niet langer toegestaan!
Vervang plastic of aluminiumfolie door boterhampapier!

Om problemen te vermijden is het verplicht de naam van de leerling op de brooddoos en drinkbus/drinkbeker aan te brengen.

De menu’s van de eerstvolgende weken kunt u bekijken op deze pagina

CONTACT INFO